Może interesuje Cię również?
- Specjalności
- Studia dwusemestralne
- Bezpieczeństwo i higiena pracy
- Komunikacja, negocjacje i mediacje w szkole
- Master of Business Administration (MBA)
- Metodyka i metodologia pracy socjalnej
- Ochrona danych osobowych i bezpieczeństwo informacji
- Pedagogika pracy i polityka personalna
- Polityka oświatowa i zarządzanie oświatą
- Promocja zdrowia z higieną i epidemiologią
- Studia Trzysemestralne
- Doradztwo zawodowe i coaching kariery
- Edukacja i terapia osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
- Etyka w szkole
- Logopedia (trzysemstralne)
- Logopedia kliniczna (czterosemestralne)
- Oligofrenopedagogika
- Pedagogika korekcyjna (terapia pedagogiczna)
- Pedagogika korekcyjna z integracją sensoryczną
- Pedagogika leczniczo-terapeutyczna
- Pedagogika resocjalizacyjna z terapią uzależnień
- Przedsiębiorczość w szkole
- Przygotowanie pedagogiczne
- Przysposobienie obronne i edukacja dla bezpieczeństwa
- Socjoterapia
- Surdopedagogika
- Technologie informacyjno-komunikacyjne z programowaniem w edukacji szkolnej
- Tyflopedagogika
- Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z integracją sensoryczną
- Wiedza o społeczeństwie
- Studia dwusemestralne
- Rekrutacja
- Opłaty
Zgodnie z nowymi wymogami studia kierowane są do osób posiadających kwalifikacje do nauczania przedmiotu lub prowadzenia zajęć, a nie posiadają przygotowania w zakresie pedagogiki specjalnej lub posiadają przygotowanie w zakresie pedagogiki specjalnej i chcą uzyskać przygotowanie w dodatkowym zakresie pedagogiki specjalnej. Celem studiów podyplomowych z zakresu pedagogiki leczniczo-terapeutycznej jest przygotowanie wysoko wykwalifikowanej kadry do pracy w przedszkolach i szkołach zorganizowanych w podmiotach leczniczych (nauczycieli przedmiotowych do nauczania w szkołach przyszpitalnych, pedagogów do pracy w roli wychowawcy w szkołach zorganizowanych w podmiotach leczniczych). Absolwenci uzyskują uprawnienia do nauczania w klasach integracyjnych, szkołach sanatoryjnych i przyszpitalnych, specjalnych ośrodkach szkolno-wychowawczych oraz do pracy w zakresie wczesnej interwencji wobec dzieci z przewlekłą chorobą somatyczną i niepełnosprawnością ruchową.
Studia mają charakter kwalifikacyjny, program tego kierunku jest zgodny z przepisami prawa, uwzględnia wymagania określone rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 25 lipca 2019r. w sprawie standardu kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu nauczyciela (Dz.U. 2019 poz. 1450)
Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych jest uzyskanie zaliczeń, w tym zaliczenia praktyki zawodowej (I uprawnienia -180 godzin: II uprawnienia- 120 godzin) zakończone zdaniem egzaminu podyplomowego.
studia w trybie niestacjonarnym
