dr Jolanta Dyrda
Wydział:
Wydział Nauk Społecznych
Stopień naukowy:
Doktor
Stanowisko
wykładowca
BIO:
zainteresowania badawcze i osiągnięcia dydaktyczne obejmują problematykę opiekuńczo-wychowawczą i edukację wczesnoszkolną. Rozprawa doktorska pt. Indywidualne style uczenia się dzieci dyslektycznych a wymagania poznawcze stawiane przez szkolę przygotowana została w Uniwersytecie Gdańskim. Autorka Style uczenia się dzieci dyslektycznych a wymagania poznawcze szkoły, oraz licznych artykułów i rozpraw m.in. Optymalizacja sytuacji szkolnej uczniów dyslektycznych, Podmiotowość dziecka autystycznego a ukryty wymiar terapii behawioralnej, Dysleksja, Kto nie mieści się w normie- szkolne mechanizmy wykluczania , Norma szkolna, tekst do podręcznika wczesnej edukacji pod red. D. Klus-Stańskiej i M. Szczepskiej-Pustkowskiej.