Jak tworzyć Indywidualny Program Edukacyjno-Terapeutyczny (IPET) i Wielospecjalistyczną Ocenę Poziomu Funkcjonowania Ucznia (WOPFU)?
Termin: 10.09.2024r. (wtorek) w godzinach: 19.00-20.30
Prowadząca: mgr Agnieszka Karłuk – Trener Umiejętności Społecznych, oligofrenopedagog, surdopedagog, tyflopedagog. Pedagog opiekuńczo-wychowawczy. Edukator i rehabilitant osób z niepełnosprawnością intelektualną, spektrum Autyzmu i z zespołem Aspergera. Nauczyciel wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej. Nauczyciel plastyki. Twórca innowacyjnych programów i realizator zajęć dotyczących fototerapii, kodowania jako twórczego działania i zajęć doskonalących technikę czytania. Wykładowca specjalizujący się w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Program szkolenia:
1. Zakres i sposób dostosowania wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych ucznia.
-Treści edukacyjne
– Zakres i sposób dostosowania wymagań edukacyjnych
2. Zintegrowane działania nauczycieli i specjalistów prowadzących zajęcia z uczniem.
3. Rodzaj i zakres dostosowania warunków organizacji kształcenia.
4. Zakres współpracy oraz działania wspierające rodziców / opiekunów prawnych ucznia.
5. Zajęcia rewalidacyjne oraz formy pomocy psychologiczno – pedagogicznej.
6.Praktyczne wskazówki dotyczące aspektu szczegółowego poznania dziecka i tworzenia uczniowi dokumentów IPET i WOPFU.
Link do rejestracji: